Κάνε μου αναπάντητη μπαμπά - Panayiotis Gouveris

ΚΟΙΝΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ - ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΓΟΝΕΙΣ - ΙΣΟΤΙΜΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ



Είναι ωραίο να έχεις μπαμπά. Ακόμα και όταν είναι άσχημος.

Εγώ έχω έναν. Είμαι σίγουρη. Δε θυμάμαι πως τον λένε, δεν πειράζει.Με παίρνει τηλέφωνο, δε το σηκώνω. Σίγουρα με παίρνει... Σχεδόν.


Σκέφτομαι πως αν σηκώσω και τελικά δεν είναι αυτός … στεναχωριέμαι . Έτσι σκέφτομαι


Φαντάζεσαι να περιμένεις τηλέφωνο απο το μπαμπά σου και να είναι τίποτα λάθος με συγχωρείτε.

Όταν παίρνεις τηλέφωνο θέλει προσοχή. Τα νούμερα ένα, ένα έτσι θέλει. Με το δείκτη να πατάς. Μη βιάζεσαι, ένα ένα. Όχι όμως αργά... μπερδεύει. Κάθε πάτημα δύο χτύποι απο καρδιά.

Έτσι μετράω.

Αμα πάρεις λάθος και ζητήσεις με συγχωρείτε είσαι κακός. Έτσι είσαι.



Γιατί μπορεί να περιμένει...Μπορεί να σηκώσει ένα τηλέφωνο ένα κοριτσάκι  να περιμένει ένα μπαμπά αλλά να είσαι εσύ ο λάθος με συγχωρείτε και να μην είσαι ούτε καν ο μπαμπάς της.

κατάλαβες; ούτε καν! 


Όταν παίρνεις τηλέφωνα με το μαλακό. Τα νούμερα ένα ένα.

Εκτός και αν είσαι ο μπαμπάς μου.


Γρήγορα μπαμπά χτύπα κουμπιά, νούμερα είναι.

φοβάσαι;

Εγώ η κόρη σου μπαμπά!!! 

Δείκτη, γροθιά οτι εσύ να θές μόνο χτύπα κουμπιά, μην παρατάς.


Ντρίν ακούω μπαμπά, αλήθεια λέω...


Εμπρός;


Μπαμπά εσύ;


Α! ξέρετε η φωνή σας ίδια με του μπαμπά μου... 




Panayiotis Gouveris 2013


No comments:

Post a Comment